Nya salomon kläder

Nya salomon kläder
Helt galet skulle det bli, klicka er vidare på ski sen helmets kollad sedan på salomon patrol, den var inte dåligt snygg :P Ge mig en massa pengar!! :D

Senast ändrad:
Nya salomon kläder
Har någon koll ifall man kan koppla ihop fjolårets Don jacket med kommande Gangster Pant M? Vet att man kunde koppla ihop den jackan med någon byxa från förra året men är sugen på kommande gangster. Hittar ju inget på deras hemsida heller...

Nya salomon kläder
Railson sa:
tror faktiskt magic jackan och gangster pantsen skulle blir årets snyggaste ställ!
förbannat vad nice!
jag ändrade mig förut och gjorde en bild :P
Magic jackan och gangster byxan :D

idyc6e.jpg

byxorna blev lite korta kanske, men det är ju knäväcken som gäller :P

Senast ändrad:
Nya salomon kläder
Senast ändrad:
Nya salomon kläder
Förstår inte hur alla kan tycka det är så snyggt. Jackan består ju av en massa fula gubbar och ser förjävlig ut. Hade inte proffsen åkt med den och det hade stått Everest på jackan tror jag inte en jävel hade köpt den.

Nya salomon kläder
Andy_Ojamae sa:
Förstår inte hur alla kan tycka det är så snyggt. Jackan består ju av en massa fula gubbar och ser förjävlig ut. Hade inte proffsen åkt med den och det hade stått Everest på jackan tror jag inte en jävel hade köpt den.
sant

Senast ändrad:
Nya salomon kläder
Andy_Ojamae sa:
smaken är olika, där har du svaret.... och jag har kört, och känner folk som kör med everest kläder, så jooo, någon jävel hade nog köpt den

Nya salomon kläder
jag har beställt magic jacket och G pant Lila ... !
och så har jag nån jiberish elr lrg hood när det blir varmt! :D

Nya salomon kläder
Pl0PPEN sa:
vart beställde du de ifrån? och hur mycket gick magic jacket på?

Nya salomon kläder
faaan man skulle inte ha köpt salomon gangsta man skulle väntat och köpt det här istället=( men aja brosan köper det så man får väll låna av han =)

Nya salomon kläder
jstalis sa:
Pl0PPEN sa:
vart beställde du de ifrån? och hur mycket gick magic jacket på?
asså om du ska köpa i butik får du vänta ett tag !
butikerna som säljer salomon har(förmodligen) redan beställt från salomon men dom kmr inte ut i butik först om typ 2 månader kanske :S
jag känner en som jobbar på en butik och han har jag beställt av så jag får inte mitt ställ först om typ 1,5 månader! :D
lite krongligt men hoppas du fattar!

Nya salomon kläder
jag kmr nog variera mkt med hoodie och jackan men inte under julen :S då e det så jävla kallt :O

hur många Layers har ni ? asså inte Tall T layer utan typ t-shirt ryggskydd flicetröja osv ... (:?

Tillbaka
Topp