Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Nya skidor Fischer Motive 76, svåråkta
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Magicfow" data-source="post: 1072844" data-attributes="member: 157457"><p>Tack för ditt utförliga och snabba svar. </p><p></p><p>UPPDATERING: </p><p></p><p></p><p>Skidorna köptes hos XXL i Sundsvall, men eftersom jag är på jobb i Östersund, så tog jag med skidorna in till XXL i Östersund och pratade med skidverkstaden, dom tog hand om skidorna och fick tillbaka dom samma kväll även fast dom hade väldigt mycket att göra.</p><p></p><p>Skidorna är förmodligen inte konkava precis som du säger, annars hade skidverkstaden på något sätt anmärkt det.</p><p></p><p>Killen inne förstod mina problem och tyckte att mina fischer skidor var väldigt vassa i kanterna, tror han hängde dom 87-88 grader och att han slipade dom på något mer ställe, detta gick lite på goodwill. (läs gratis)</p><p></p><p>Nu är det tänkt att testa skidorna, återkommer om ämnet.</p><p></p><p>Ps: Tack till XXL i Östersund för snabb service.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Magicfow, post: 1072844, member: 157457"] Tack för ditt utförliga och snabba svar. UPPDATERING: Skidorna köptes hos XXL i Sundsvall, men eftersom jag är på jobb i Östersund, så tog jag med skidorna in till XXL i Östersund och pratade med skidverkstaden, dom tog hand om skidorna och fick tillbaka dom samma kväll även fast dom hade väldigt mycket att göra. Skidorna är förmodligen inte konkava precis som du säger, annars hade skidverkstaden på något sätt anmärkt det. Killen inne förstod mina problem och tyckte att mina fischer skidor var väldigt vassa i kanterna, tror han hängde dom 87-88 grader och att han slipade dom på något mer ställe, detta gick lite på goodwill. (läs gratis) Nu är det tänkt att testa skidorna, återkommer om ämnet. Ps: Tack till XXL i Östersund för snabb service. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Nya skidor Fischer Motive 76, svåråkta
Tillbaka
Topp