Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Nya skidor, "Pist all day"?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ekrothen" data-source="post: 1145565" data-attributes="member: 128683"><p>Efter två veckors djupdykning inser jag vilken sjuk djungel det är för den som vill sätta sig in och verkligen leta efter ett nytt par skidor. Jag är som tidigare nämnt helt inne på ett par pistskidor med 80 - 85 mm i midjan för en lite mer "all condition"-pistskida, men har också bestämt mig för att jag inte är sugen att slänga pengar för en sprojlans-nysläppt-nypris-nästa-års-top of the line-skida.</p><p></p><p>Så jag undrar nu om det är någon som har bra tips nu när det är rea lite här och var på dessa grejor. Har du hittat superklippen men inte behöver skidorna själv, dela gärna med dig här! =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ekrothen, post: 1145565, member: 128683"] Efter två veckors djupdykning inser jag vilken sjuk djungel det är för den som vill sätta sig in och verkligen leta efter ett nytt par skidor. Jag är som tidigare nämnt helt inne på ett par pistskidor med 80 - 85 mm i midjan för en lite mer "all condition"-pistskida, men har också bestämt mig för att jag inte är sugen att slänga pengar för en sprojlans-nysläppt-nypris-nästa-års-top of the line-skida. Så jag undrar nu om det är någon som har bra tips nu när det är rea lite här och var på dessa grejor. Har du hittat superklippen men inte behöver skidorna själv, dela gärna med dig här! =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Nya skidor, "Pist all day"?
Tillbaka
Topp