Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Nya skidor, "Pist all day"?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ekrothen" data-source="post: 1145701" data-attributes="member: 128683"><p>Tack för alternativen. </p><p></p><p>Fölhande enligt snowmagazine.com:</p><p></p><p>"Unless you have the ability level to control a ski at high speeds safely and sensibly, then don't even bother to take these on a test drive. Our team of instructors really enjoyed them but the feedback was they require maximum input to get maximum output."</p><p></p><p>Det är ju förvisso en mer pistorienterad skida jag är ute efter, men enligt utlåtandet så kanske det inte är riktigt rätt skida för min del om det stämmer. Och väldigt många som menar på att med nyare teknik i skidan så gör sig även en lite bredare skida, runt 83 mm bra i pist den med om det är det den är bygd för. Men det är klart det lockar med ett så bra pris för Salomon X =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ekrothen, post: 1145701, member: 128683"] Tack för alternativen. Fölhande enligt snowmagazine.com: "Unless you have the ability level to control a ski at high speeds safely and sensibly, then don't even bother to take these on a test drive. Our team of instructors really enjoyed them but the feedback was they require maximum input to get maximum output." Det är ju förvisso en mer pistorienterad skida jag är ute efter, men enligt utlåtandet så kanske det inte är riktigt rätt skida för min del om det stämmer. Och väldigt många som menar på att med nyare teknik i skidan så gör sig även en lite bredare skida, runt 83 mm bra i pist den med om det är det den är bygd för. Men det är klart det lockar med ett så bra pris för Salomon X =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Nya skidor, "Pist all day"?
Tillbaka
Topp