Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Nya skidor till medelåkare med beslutsångest.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fredrik1" data-source="post: 1099212" data-attributes="member: 165453"><p>Hej. Tack för samtliga svar. </p><p></p><p>Mitt åkande som liten var ca 7 dagar per år fram till för ca 10 år sedan då jag gjorde mig illa och skadade minisken 1 vecka innan en alpenresa. Efter det blev det en 4 dagars alpenresa året efter och sedan dess har skidorna stått. Åkte på dem en gång i år och sålde sen de skidorna fått jag hade dåliga erfarenheter från dem. Head c110 (65 mm)</p><p></p><p>Har fått låna ett par k2 amp rictor 80 xti 170 cm från 2016 som var grymt sköna. </p><p></p><p>Skulle vilja ha ett par rtm 84 men jag är rädd att jag får en dålig uppfattning då jag har för lite erfarenhet för att bemästra dem. </p><p></p><p>Just nu lutar det åt Salomon xdr 80 ti.</p><p></p><p>Jag är 30 år 85 kg på 185 cm.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fredrik1, post: 1099212, member: 165453"] Hej. Tack för samtliga svar. Mitt åkande som liten var ca 7 dagar per år fram till för ca 10 år sedan då jag gjorde mig illa och skadade minisken 1 vecka innan en alpenresa. Efter det blev det en 4 dagars alpenresa året efter och sedan dess har skidorna stått. Åkte på dem en gång i år och sålde sen de skidorna fått jag hade dåliga erfarenheter från dem. Head c110 (65 mm) Har fått låna ett par k2 amp rictor 80 xti 170 cm från 2016 som var grymt sköna. Skulle vilja ha ett par rtm 84 men jag är rädd att jag får en dålig uppfattning då jag har för lite erfarenhet för att bemästra dem. Just nu lutar det åt Salomon xdr 80 ti. Jag är 30 år 85 kg på 185 cm. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Nya skidor till medelåkare med beslutsångest.
Tillbaka
Topp