Nya skidor?

Ostkrim

Medlem
Nya skidor?
Tja!

Jag skulle vilja ha hjälp med ett par nya skidor. Jag har åkt slalom förut men nu vill jag börja jibba. Skulle vilja ha råd om ett par hyfsat billiga skidor, men inget skräp. Skulle kunna tänka mig ge upp mot 2500-3000kr. Jag kommer åka 70% park 20% off-pist och 10%pist. Alla råd är välkomna.

Tack i förhand.

Nya skidor?
hej! tänkte också köpa nya skidor och vill gärna hålla mig i samma prisklass. men jag vill åka ungefär 50% pist. finns det en bra skida som fungerar lika bra i pisten som i parken?

Nya skidor?
okej=) kan man ha vilken pjäxa man vill till k2 silencer,eller finns det speciella pjäxor för olika skidor?är ganska ny med allt det här nämligen:)

Nya skidor?
niklaswester sa:
okej=) kan man ha vilken pjäxa man vill till k2 silencer,eller finns det speciella pjäxor för olika skidor?är ganska ny med allt det här nämligen:)
Ja det du kanske bør tænka på om du nu ska børja jibba ær att køpa en pjæxa med dæmpning och gærna lite mjukare. Vet inte vad du væger så det blir vældigt svårt att sæga ngn specifik pjæxa som kommer att passa just dig.

Nya skidor?
extrem villain kan nog vara den skönaste skidan jag åkt på iaf, ligger runt 2700 om jag inte har fel så den kanske kan vara något ?

Tillbaka
Topp