Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
åker för närvarande på ett par crossmax 7:or!
vilka är alldeles för mjuka för min åkstil!
nån som har förslag på uppgradering har lite funderingar själv men alltid skönt att höra andras synpunkter!
Du skriver inte hur du åker och var. Hur som helst kolla in Utemagasinet nr 8 2003, stooor telistest. Se även annat foruminlägg, från Urban tror jag det var.