Nya trender

Nya trender
Sitter med nästa års beställningar, ska vara inne nästa vecka. Är det ngn som har koll på några nya trender till nästa år.Stora som små.Jons nya handskar är ex. på en liten
.Har ni något bättre så hör av er

Nya trender
man ska ha tighta neonrosa hotdog overaller....
sedan ska man ha helt raka (ej tt), 50 mm smala 210 plank...
även hört att whistler o kläppen ska byta ut alla sina parkliftar mot rep-liftar... så nästa års vantar blir nog bomullsfingervantar som köpes för 10 kr paret... sen kan man absolut inte ha en kaskmössa utan man ska ha en lädermössa med en latexälg på, men älgen ska man helst ha på snedden...

Nya trender
feta pimpskidor,färgiga kläder, neonfärgade stavar.
i klädesområdet är alltid jon olsson steget före, se bara på hans outfit i xgames

Nya trender
Säger de samma har Jon ette eget märke, och jag som har Jon som största idol, och kläderna som han hade i x-games riktigt stiliga och Tanner också. Jag fick en smärre schock när jag såg dem, och det var mitt i natten så vaken blev jag i alla fall. Det där hade inget med saken att göra men...jag satsar på overall det låter fint..not

Nya trender
kaffe.
Jag har hört att han ska ha sitt eget märke och att det ska heta Ikon, han skyltade rätt rejält med kläder och kepsar med Ikon tryck i åre under red bull big air så jag tror att det jag hört stämmer, får bara hoppas att det blir snygga kläder.
www.team13.com - i filmen som kom ut 2003 kan du se jon i slutet av filmen med en keps med märket ikon på!
/tårtan

Nya trender
Hum, jag har hört att Ylva Novén startat ett eget märke också, hon kommer designa sjukt snygga fartdräkter som jag kan tänka mig. Varför inte beställa en uppsydd av henne i orange och brunt?

Jag älskar sånt här...

Tillbaka
Topp