Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
nya TRix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KimLarsson" data-source="post: 143324" data-attributes="member: 45176"><p>deta forum ska var för er som har kommit på ett nytt trix el tror att dom har kommit på ett nytt trix som e realistiskt (inte liksom "åå jag koom på et nytt trix de heter snabelvolt man gör en 720 sidovolt " de är liksom inte så realistiskt)</p><p></p><p></p><p>å så skall nån annan bedöma om de finns ett namn till dit trix el ej å etc.etc.etc. </p><p>själv suger jag på trix e inge levande lexikon liksom</p><p></p><p></p><p>såklart kan ni snacka om massa annat men kom ihåg att forumet handlar om nya trix</p><p></p><p>idag när jag stod där i backen fick jag en briliant idea ett nytt trix el inte vet jag om de redan finns ett namn till de trixet </p><p></p><p></p><p>man liksom grabar som på en mute fast inte korsar skidorna när du väl grabar sparkar man ut foten du grabar i </p><p></p><p>lite mer ditaljerad"(fel stavat jag vet inge levande lexikon som sagt)</p><p></p><p></p><p>man grabar med höger handen på vänster skida lite längre ut på skidan å sen sparkar man ut vänster foten ( haah kanske inte världens snyggaste trix men)</p><p></p><p>MHv {kîM}</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KimLarsson, post: 143324, member: 45176"] deta forum ska var för er som har kommit på ett nytt trix el tror att dom har kommit på ett nytt trix som e realistiskt (inte liksom "åå jag koom på et nytt trix de heter snabelvolt man gör en 720 sidovolt " de är liksom inte så realistiskt) å så skall nån annan bedöma om de finns ett namn till dit trix el ej å etc.etc.etc. själv suger jag på trix e inge levande lexikon liksom såklart kan ni snacka om massa annat men kom ihåg att forumet handlar om nya trix idag när jag stod där i backen fick jag en briliant idea ett nytt trix el inte vet jag om de redan finns ett namn till de trixet man liksom grabar som på en mute fast inte korsar skidorna när du väl grabar sparkar man ut foten du grabar i lite mer ditaljerad"(fel stavat jag vet inge levande lexikon som sagt) man grabar med höger handen på vänster skida lite längre ut på skidan å sen sparkar man ut vänster foten ( haah kanske inte världens snyggaste trix men) MHv {kîM} [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
nya TRix
Tillbaka
Topp