Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det innebär att man kan använda Dynafit bindningar (Rando-bindningar) som är väldigt lätta och ändå bra att åka utför med.Perkal sa:Innebär detta att man kan skita i turbindingar eller? Är trött och retarded![]()
Haha, nu fattade jagaendrew sa:det är ju ändå turpjäxor. enligt rubriken
Oj, var det så längesen. Kollade mer noga på tråden på TGR nu och såg att den va från början av 2008 men nu börjar folk tydligen få testa de första exemplaren så den blev upp bumpad. Jag som trodde de va en trevlig nyhet haha. Hoppas den blir riktigt bra nu när de ha utvecklat den så länge då...Utter sa:Oj, har dom inte släppt denna än?
Den var trots allt deras stora nyhet på ISPO för nästan tre år sedan och produkterna brukar komma nästkommande säsong.
Hmm..nej ...det låter ju i mjukaste laget men..det kommer nog fler tungar om ett litet tag. Hade gärna sett att det var som en Full tilt flex 6 tunga.. perfa för att åka det mestaMannen-som-surfar sa:Inte på den styvaste om man läser här: http://www.akaskidor.se/prylguiden/article513414.ece
Tyvärr...
ja det är jag säker på kolla in PDF som finns på våran hemsida!FF sa:Bra info MikeMike, tack. Du vet alltså med säkerhet att tour är lika styv och bra som free?
Inte för att vara sådan men var står det i PDF något om styvheten?MikeMike sa:ja det är jag säker på kolla in PDF som finns på våran hemsida!FF sa:Bra info MikeMike, tack. Du vet alltså med säkerhet att tour är lika styv och bra som free?
Men om du läser så står det att det inte är kompatibel med dynafit...LawndartGustav sa:jag vet att det inte står att Free ska vara dynafitkompatibel men ser ju ut som hål fram på den oxå...
Virus Light - Dynafit fästenPNyberg sa:http://webbshop.areaventyr.se/dalbello-virus-tour-p-535-c-161.aspx
den kommer..och det verkar vara dynafit fästen oxå! ohh happy day!
Men du svarar inte på min fråga??MikeMike sa:Virus Light - Dynafit fästenPNyberg sa:http://webbshop.areaventyr.se/dalbello-virus-tour-p-535-c-161.aspx
den kommer..och det verkar vara dynafit fästen oxå! ohh happy day!
Virus Tour - Dynafit fästen
Virus Free - inga dynafit fästen, även om det ser ut som om det är hål på bilden som finns på PDF.
Micke
OM du läser i PDF så ser du att både Free och Tour är tillverkad av samma material, vikten är mer eller mindre identisk av det kan man utläsa att dom bör vara exakt samma pjäxa förutom att Free inte har Dynafit fästen och man får en luddig kant på innerskon. Sen vet man om man har pysslat med pjäxor ett tag att man inte gärna gör fler modeller än man behöver och man försöker återanvända så mycket som möjligt mellan modellerna. Sen finns det en sak till, jag har också paratat med Dalbello agenturern i Sverige och dom säger samma sak. Så 1+1+1 blir lika med lika styva pjäxor!Mannen-som-surfar sa:Inte för att vara sådan men var står det i PDF något om styvheten?MikeMike sa:ja det är jag säker på kolla in PDF som finns på våran hemsida!FF sa:Bra info MikeMike, tack. Du vet alltså med säkerhet att tour är lika styv och bra som free?