Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Nya utmaningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="slasksno" data-source="post: 1219434" data-attributes="member: 162261"><p>Om du har redan har ett par enforcer skulle jag gå ganska smalt och styvt, känns onödigt att köpa något som är för likt. Jag är otroligt nöjd med mina Fischer The Curv GT, midja på 80mm och radie på 16 i 175cm längd. Atomics version X9 WB med 75mm i midja och 14 i radie i 182cm längd är också ett alternativ. Går du över 16 i radie blir det betydligt tråkigare att ligga på skär i låg hastighet även om det finns andra fördelar istället.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="slasksno, post: 1219434, member: 162261"] Om du har redan har ett par enforcer skulle jag gå ganska smalt och styvt, känns onödigt att köpa något som är för likt. Jag är otroligt nöjd med mina Fischer The Curv GT, midja på 80mm och radie på 16 i 175cm längd. Atomics version X9 WB med 75mm i midja och 14 i radie i 182cm längd är också ett alternativ. Går du över 16 i radie blir det betydligt tråkigare att ligga på skär i låg hastighet även om det finns andra fördelar istället. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Nya utmaningar
Tillbaka
Topp