Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
"Nybörjar"-hjälp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="folkestad" data-source="post: 135619" data-attributes="member: 30442"><p>Tjenare,</p><p></p><p>Har åkt snowboard i en massa år nu (ett par-tre veckor om året kanske :/) och gillar det. Åker mest i pist men massor offpist när omständiheterna tillåter detta. Har även "trixat" litegrann, med betoning på litegrann. Detta då jag tycker det är segt att vänta i parken och betala dyrt liftkort för att hoppa lite... Men nu har jag funderingar på att säsonga i Åre och då vill jag ju iallafall sätta ett par trick snyggt. Så min fråga är; var ska jag börja? Finns det några bra övningar som man kan göra både på och utanför brädan? Typ åka switch och sådär. Alla konstruktiva tips mottages mer än gärna!</p><p></p><p>Tack på förhand!</p><p></p><p>/Andreas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="folkestad, post: 135619, member: 30442"] Tjenare, Har åkt snowboard i en massa år nu (ett par-tre veckor om året kanske :/) och gillar det. Åker mest i pist men massor offpist när omständiheterna tillåter detta. Har även "trixat" litegrann, med betoning på litegrann. Detta då jag tycker det är segt att vänta i parken och betala dyrt liftkort för att hoppa lite... Men nu har jag funderingar på att säsonga i Åre och då vill jag ju iallafall sätta ett par trick snyggt. Så min fråga är; var ska jag börja? Finns det några bra övningar som man kan göra både på och utanför brädan? Typ åka switch och sådär. Alla konstruktiva tips mottages mer än gärna! Tack på förhand! /Andreas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
"Nybörjar"-hjälp
Tillbaka
Topp