Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Nybörjar trick
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="crazyKRUSE" data-source="post: 35203" data-attributes="member: 31617"><p>Börja med att skaffa dig balans i hoppet! Hoppa mycket på allt du ser! Se till så att du landar snyggt och utan för mycket vikt varken framåt eller bakåt! Sedan när du känner dig säker på det så satsar du på hoppet. Har du tillgång till ett par twintip så är 180 hur djävla lätt som helst! Behöver inte ens ett hopp! Åk i lagom fart på pisten rakt fram, börja carva åt vänster så du får grepp och tryck sedan ifrån och hoppa 180. Misslyckas du så landar du inte så hårt. Och NÄR du sätter det så gör du det på ett hopp om och om igen! Sen gör du likadant med 360. Det var så jag lärde min syrra! Och hon gör riktigt sjyssta 360 nu! Mer vågar hon inte men det är hon grym på! Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="crazyKRUSE, post: 35203, member: 31617"] Börja med att skaffa dig balans i hoppet! Hoppa mycket på allt du ser! Se till så att du landar snyggt och utan för mycket vikt varken framåt eller bakåt! Sedan när du känner dig säker på det så satsar du på hoppet. Har du tillgång till ett par twintip så är 180 hur djävla lätt som helst! Behöver inte ens ett hopp! Åk i lagom fart på pisten rakt fram, börja carva åt vänster så du får grepp och tryck sedan ifrån och hoppa 180. Misslyckas du så landar du inte så hårt. Och NÄR du sätter det så gör du det på ett hopp om och om igen! Sen gör du likadant med 360. Det var så jag lärde min syrra! Och hon gör riktigt sjyssta 360 nu! Mer vågar hon inte men det är hon grym på! Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Nybörjar trick
Tillbaka
Topp