Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nytt koncept: Salomon BBR
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FT" data-source="post: 851535" data-attributes="member: 115421"><p>Var iväg med jobbet till alperna får nån vecka sen. En av oss som var med fick hyra dem i två dar. Efter första dan var han lite skeptisk. Förstod sig inte riktigt på den. Men efter andra dagen med mycket varierande åkning, allt från sg svängar i pist, bökig uppkörd puckel till ren lössnöåkning var han helt lyrisk!</p><p>Han försökte köpa skidan när han skulle lämna tillbaka den till och med men de hade bara ett par så det gick inte. </p><p></p><p>Så absolut värd att testa om man får chansen. </p><p></p><p>Var själv ganska skeptisk när jag såg den men efter att ha sett den i aktion kan jag bara säga att det nog blir ett par sådana nästa år som komplement till mina Redeamer.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FT, post: 851535, member: 115421"] Var iväg med jobbet till alperna får nån vecka sen. En av oss som var med fick hyra dem i två dar. Efter första dan var han lite skeptisk. Förstod sig inte riktigt på den. Men efter andra dagen med mycket varierande åkning, allt från sg svängar i pist, bökig uppkörd puckel till ren lössnöåkning var han helt lyrisk! Han försökte köpa skidan när han skulle lämna tillbaka den till och med men de hade bara ett par så det gick inte. Så absolut värd att testa om man får chansen. Var själv ganska skeptisk när jag såg den men efter att ha sett den i aktion kan jag bara säga att det nog blir ett par sådana nästa år som komplement till mina Redeamer. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nytt koncept: Salomon BBR
Tillbaka
Topp