Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nytt koncept: Salomon BBR
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Starcommander" data-source="post: 937363" data-attributes="member: 101926"><p>Som sagt, mycket individuellt. Jag har ett par 8'9, 186 cm sedan förra säsongen. För mig är de så nära en "en enda skida" jag kommit. Har nu ca 30 dagar på skidorna i olika fören och jag är imponerad. Jag har dock inte åkt skidorna i riktig lössnö då jag har andra skidor för det. Någon som har erfarenhet av BBR i djupsnö?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Starcommander, post: 937363, member: 101926"] Som sagt, mycket individuellt. Jag har ett par 8'9, 186 cm sedan förra säsongen. För mig är de så nära en "en enda skida" jag kommit. Har nu ca 30 dagar på skidorna i olika fören och jag är imponerad. Jag har dock inte åkt skidorna i riktig lössnö då jag har andra skidor för det. Någon som har erfarenhet av BBR i djupsnö? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nytt koncept: Salomon BBR
Tillbaka
Topp