Nytt världsrekord i att droppa

• Trådstartare Trådstartare Bgn
  • Start datum Start datum
Skulle nog också vilja påstå att det är ett nytt rekord, för Jamie eller vad han heter landade ju inte direkt på skidorna heller :)

Det hade varit roligt att se lite bilder över linjen!

Senast redigerad av en moderator:
sjukt, men vafan det blir ju en lagomt stor kompression om man landar på benen så jag tror det är bättre att landa på ryggen eller göra en amrikan höftare

oj satan!! mr Syversen är defenitivt en hård hård norrman.... kan inte tänka mig hur dt känndes när han märkte, FAN va det ett stup här!! skönt att han klarade sig bra i alla fall...

Haha det är nog bara tur att han inte landade rätt, hade kunnat gå betydligt värre. Jävligt galet what so ever

J-rockner sa:
sjukt, men vafan det blir ju en lagomt stor kompression om man landar på benen så jag tror det är bättre att landa på ryggen eller göra en amrikan höftare
Jo precis tror man nog måste landa på ryggen från sånna höjder för att inte förstöra det mesta man har i benen oavsett hur mkt lössnö det är.

sjuukt! måste vara riktigt surt för jamie pierre dock!:):))) även fast han sa att det räckte att ha rekordet i en dag.

Oh fy satan! Men hoppas detta är slutet på höga-klippor-hopp. Ett rent mirakel att han överlevde. Har sett folk stryka med från 20m-klippor bara för att dom landat oturligt. Be careful.

JockeSki sa:
Oh fy satan! Men hoppas detta är slutet på höga-klippor-hopp. Ett rent mirakel att han överlevde. Har sett folk stryka med från 20m-klippor bara för att dom landat oturligt. Be careful.
Detta var ju ofrivilligt.
Julian Carr och de andra hjärndöda miffona kommer fömodligen fortsätta sin så kallade skidåkning.

Att döma av beskrivningen tycker jag det här lät som betydligt mer skidåkning än vad t.ex. Jamie Pierre pysslade med. Fart i uthoppet och en genomtänkt landning.

Skönt att höra att det inte verkar ha hänt nåt allvarligt med Fred. Antar att han lär reka sina linjer väldigt noggrant framöver :)

"Etter at Syversen ble gravd ut, skal han ha stått på ski selv ned til helikopteret, og deretter blitt flydd til sykehus."

Fred for President

Gött Fred. Skönt att det gick väl. Det var SINNSYK FLAKS! Eller stabil sinnesnärvaro. Du är hård, Fred! /M

Hehe, jo direkt lättförstått var det inte... Lite oklara bilder också, man förstår inte riktigt skalan och precis var han huckade...

Tillbaka
Topp