o

Hanna Jedvall

Ny medlem
Hej! Jag är superintresserad av att vara nanny/barnflicka/ au pair till era två barn. Dessvärre kommer jag bara att vara i Verbier januari - mars, då det är perioden som jag har ledigt från mitt jobb. Hade vi möjligtvis kunnat hitta en lösning ändå? MVH Hanna

Hej!
Jag är också mycket intresserad av att vara nanny till era barn! Jag tycker både om att vara med barn och att åka skidor, ser därför det som en perfekt kombination att få hjälpa er med barnpassning. Hör gärna av er om ni vill veta mer! Är som sagt väldigt intresserad :).
Hälsningar Alma

wilmapetersson

Ny medlem
Hej!
Jag är väldigt intresserad av detta! Jag har tidigare erfarenhet av att arbeta runt barn och skulle tycka det var superroligt att få göra detta i en ny miljö. Jag älskar dessutom att åka skidor så det vore hur roligt som helst att kunna kombinera detta. Jag är ledig mellan december och april så tiderna är helt optimala för mig! Hör jättegärna av dig om du vill veta mer om mig.
Mvh, Wilma.

Tjena MrDust, Klara heter jag & jag är intresserad av att jobba som AuPair hos er om behovet fortfarande finns!
Tog studenten i somras & ÄLSKAR att åka skidor. Har varit mycket i Verbier som barn med familjen & känner till området sen innan, hade verkligen varit kul att komma tillbaka!!
Hoppas att höra av från er snart så kan jag berätta mer om mig!! :) Hälsningar Klara
Mobil:0709242214

Snödjup

Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp