Oakley Crowbar med vilken hjälm?

GustavFrandfors

Ny medlem
Hej, jag har suttit och klurat på vilken hjälm
man skulle kunna använda till Oakley Crowbar med tanke på
att dom är rätt stora och glaset går hela vägen upp.
Vad är t.ex. Jon Olssons Redbull Hjälm av för märke?

/G

Henrik_G sa:
d red bull hjälm jon använd på bosön när jag var där var en RED HiFi
tror inte att det var HiFi eftesom att den har hörlurar så det var nog en liknande modell eftersom det kan inte vara bra att hoppa med elektronik.

KaILe sa:
Henrik_G sa:
d red bull hjälm jon använd på bosön när jag var där var en RED HiFi
tror inte att det var HiFi eftesom att den har hörlurar så det var nog en liknande modell eftersom det kan inte vara bra att hoppa med elektronik.
RED HiFi finns både med hörlurar och utan, så det kan nog visst ha varit en sån. http://www.redprotection.com/sh/gear/categories.asp?categoryID=2000
precis som stenman nu hade skrivit.

Senast ändrad:
jag kör med ett par nya crowbar.. vita. och jag har en ny giro g10 hjälm vit. och dom sitter E N O R M T bra. vet inget negativt :P och de är snyggt också

jag kör med ett par nya crowbar.. vita. och jag har en ny giro g10 hjälm vit. och dom sitter E N O R M T bra. vet inget negativt :P och de är snyggt också

jag har en scott shadow hjälm till mina crowbars och dom sitter fint:)

Jag tycker att oakley crowbar passar bäst till giro bad liteunant eller head pro

Köpte mina crowbar på e-bay. funkade bra. Där kan de oftast skriva ner värdet så att man slipper tullen. Tog ca 10 dagar att få hem dem. Köpte ett par svarta med hi lins kosatede ca 900 kr med frakt o allt.

Tillbaka
Topp