Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ne finns de inga annonser så finns de väl inte? Priser är ungefär samma överallt. Kolla vanliga skidbutiker, finns under länkar.SockerConny sa:jag har sökt och kollat i annonser men hittade inget billigt ... därför la jag upp en till tråd.
"spegellins" jaha en sådan!Pizzaaugust sa:Tycker egentligen de e sjukt störigt att du inte söker, inte kollar i köp och sälj. men ja har ett par med spegellins för 1200. Kostar 1500 i affär. Aldrig tagna ur förpackningen.
Står i annonsen brainassHammarlund sa:"spegellins" jaha en sådan!Pizzaaugust sa:Tycker egentligen de e sjukt störigt att du inte söker, inte kollar i köp och sälj. men ja har ett par med spegellins för 1200. Kostar 1500 i affär. Aldrig tagna ur förpackningen.
Detta kan vara ett bra tips då dessa butiker ibland inte riktigt har koll på vad de rear ut. Eller vilket värde prylarna egentligen har. Va på intersport här om dagen och såg att de reade K2 Disorderly med Griffon bindning för 2 papp. Med tanke på vad bara bindningen går på så anser jag att detta var ett ganska bra pris.E-Rocklow sa:håll koll i sportaffärer som intersport och stadium, fick mina crowbar med fire lins för 900:- på rea på intersport![]()
Är det på insidan? Kan vara Antifogbehandlingen som separerat. Blir då en grå hinna/dimma på insidan. Blir allt som oftast av någon form av misskötsel. T.ex. torkad ur insidan när den är fuktig eller gnuggat för hårt. Säger inte att du har gjort det utan det är bara de vanligaste anledningarna.Chilll sa:lånar tråden lite, någon som har fått sin lins att typ tappa skärpan, ena sidan på glaset är helt suddigt, är typ som dimma som ligger på glaset. Innan jag la undan dom för vinter så var dom i topptrim och nu då jag tog fram dom igen är glaset helt suddigt.... Någon som har likande problem?
Och du får vad du betalar för, en bra produkt. Vilket man definitivt inte kan säga om särskilt många märken...simonthyrberg sa:oakley med sina SJUKA överpriser på goggles..