Oakley Crowbar

Oakley Crowbar
Kolla köp o sälj om du ska få tag på nåra under tusenlappen... Jag hade en jävla tur förra sommaren när jag satt o surfade en natt.. då hittade jag ett par crowbar på rea för 1000:- tror nog det är svårt att hitta nåra nya för under 1000:- om det itne är ganska mkt rea..

Oakley Crowbar
Tycker egentligen de e sjukt störigt att du inte söker, inte kollar i köp och sälj. men ja har ett par med spegellins för 1200. Kostar 1500 i affär. Aldrig tagna ur förpackningen.

Oakley Crowbar
SockerConny sa:
jag har sökt och kollat i annonser men hittade inget billigt ... därför la jag upp en till tråd.
Ne finns de inga annonser så finns de väl inte? Priser är ungefär samma överallt. Kolla vanliga skidbutiker, finns under länkar.

Oakley Crowbar
Om man jämför olika butiker kommer alla Oakley goggles och solglasögon alltid att ligga på samma pris. Och de reas i princip aldrig ut heller.

Oakley Crowbar
steptoes.co.uk
från uk..lågt pund och 20 % rabatt på alla modeller.

köpte därifrån förra året..tog 4 dagar att få hem dom. sen under säsongen vurpande jag och fick en spricka i linsen...fick då ett par helt nya utan extra kostnad. mkt bra kundservice..går att byta ut linsen som sitter i googlarna för bara 5 £..alltså går det att få vilken combo du vill :)

Oakley Crowbar
Gjorde ett riktigt klipp på ett par crowbars i vintras från nån snubbe som hade kommit över nåra googles från butiken där han jobbade. HELT nya för 700 spänn så möjligheten finns ju att du hittar några...

Oakley Crowbar
E-Rocklow sa:
håll koll i sportaffärer som intersport och stadium, fick mina crowbar med fire lins för 900:- på rea på intersport :)
Detta kan vara ett bra tips då dessa butiker ibland inte riktigt har koll på vad de rear ut. Eller vilket värde prylarna egentligen har. Va på intersport här om dagen och såg att de reade K2 Disorderly med Griffon bindning för 2 papp. Med tanke på vad bara bindningen går på så anser jag att detta var ett ganska bra pris.

Oakley Crowbar
lånar tråden lite, någon som har fått sin lins att typ tappa skärpan, ena sidan på glaset är helt suddigt, är typ som dimma som ligger på glaset. Innan jag la undan dom för vinter så var dom i topptrim och nu då jag tog fram dom igen är glaset helt suddigt.... Någon som har likande problem?

Oakley Crowbar
Chilll sa:
lånar tråden lite, någon som har fått sin lins att typ tappa skärpan, ena sidan på glaset är helt suddigt, är typ som dimma som ligger på glaset. Innan jag la undan dom för vinter så var dom i topptrim och nu då jag tog fram dom igen är glaset helt suddigt.... Någon som har likande problem?
Är det på insidan? Kan vara Antifogbehandlingen som separerat. Blir då en grå hinna/dimma på insidan. Blir allt som oftast av någon form av misskötsel. T.ex. torkad ur insidan när den är fuktig eller gnuggat för hårt. Säger inte att du har gjort det utan det är bara de vanligaste anledningarna.

Oakley Crowbar
givetvis har man väll puttsat både på utsidan och insidan då det blivit för flåttigt med fingeravtryck osv, Tror alla någon gång har gjort det och det ska väll hålla för någon enstaka gång. Jag har inte puttsat dom överdrivet mycket och som jag sa så funkade dom perfekt innan jag la undan dom för vinter. Det går inte att orda på något sett?

Senast ändrad:
Oakley Crowbar
kolla på ebay! dom har säkert bra priser..jag köpte mina electric eg.1 där för nästan halva priset mot va dom kostar i sverige..billig frakt också

Oakley Crowbar
SOm Beengan sa, ebay är det som gäller. Brorsan köpte ett par crowbar med black iridium för 800 spänn för ett tag sen. Om du vill lägga ut lite till kan du får ett par splice för 1200-1300kr.

Tillbaka
Topp