Oakley finns nu i stockholm/ sverige.

mas_skier

Medlem
Det har öppnat en affär som heter något.. precis brevid hollywood som ligger vid nk trakterna på samma gata som the north face, har iof inga skidkläder eftersom det är vår...
De säljer, billabong, ripcurl, oakley, quiksilver m.m

Oh, sweet! Fan att du itne skrev tidigare, jag var ju i trakterna idag då jag köpte biljetten till Sthlm Big Air imorgon...

Men vad är det för sorts butik, är det som typ gamla, gamla nollåtta? Kommer man kunna köpa linser och glajjer där bara eller är det mest klädkollektionen som går att fixa därifrån?

Då kommer det nog en butik till min lilla sketna by snart då ;)

vissa team sportia och intersport säljer oakley, men det är typ bara tröjor och kepsar. och jag kan tänka mej att det är lika på den där affären...

Ok, gnäll bara "ooj" men de hade ju inte lite kläder...Jeans, polos, t-shirt, hood, badbrallor, kepsar, crossbrillor m.m

fan jag trodde det var den beryktade O-store Stockholm som skulle öppna... har ju gått rykte rätt länge nu i branschen att oakley letar lokal...

japp det gör den.
affären har rätt tunnt sortiment men med rätt stor lokal (om man gämför med gulan, hollywood etc.)
hoppas dom rustar upp den lite mer, fler jeans bla!

EEEEh!
I GBG har t12 funnits länge.... det finns två affärer!!!!
en finns på femman lr nordstan lr vad det nu heter

var i den där äfaren förra helgen under jib academy dom har skit mycket oakley kläder ska dit i helgen och handla lite :D

Jag skulle nog vilja säga att T12 har funnits längs i Örebro och nästan lika länge i GBG, ungefär sedan tidernas begynnelse...

Allvarligt... var det nån som frågade om hur länge t12 funnits i gbg eller i örebro? näe... det var ju inte det. Ska det va på det viset så kan vi nog name droppa ett antal affärer som ni inte hört talas om i sillstrypar land o gnällbälten....Nu har t12 kommit till stockholm och vi stockholmare är glada för det.

word,,har varit i den dom har fett bra grejor å jätte stor lokal som sagt.

de e rätt!
göteborgare som skryter me att dom har haft t12 i nått år kan ju tänka efter hur många år dom har haft alpingaraget.

va i helvete e adams och udens för skit, döpa en affär efter nån som jobbar där:S låter lite skitigt:S
stockholm e huvudstad och e bäst allt gbg har har stockholm bättre!

håller nästan med! ska vi flytta tråden till lunarstorm! funderar på att trä på mig hårdhandskarna =)

Japp, butiken är riktigt fin, va där för ett par veckor sedan och man kunde knappt slita sig från alla fina saker! :P

Tillbaka
Topp