Oakley Puffy Pant Byxor!

• Trådstartare Trådstartare aron_ostman
  • Start datum Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Oakley Puffy Pant Byxor!
ja vill också ha såna ja ha sett en kille i kungsberget som ha såna han heter typ Johan_Lantz elle nå sånt meen han ha sånna dom e grymt snygga

Oakley Puffy Pant Byxor!
japp dum finns på en butik i sthlm och gbg som heter T-12 där köpte ja mina.

Oakley Puffy Pant Byxor!
Vad kostar dom på T-12? Vilken färg? Finns det nån hemsida?

// Aron

Oakley Puffy Pant Byxor!
Jag söker nog först å främst dom gula..

Oakley Puffy Pant Byxor!
de har dom oxå ja tänkte köpa dom först men ja köpte dom vita:S.. dumt för dom gula e snyggare!

Oakley Puffy Pant Byxor!
någon som vet vad frakt kostnaden till sverige ligger på från getboards.com ?

Oakley Puffy Pant Byxor!
allt utom xxl är svagt och vittnar om dåliga åkfärdigheter.

Oakley Puffy Pant Byxor!
getboards fraktkostander är bra på kläder till sverige köpte lit3 tröjjor hjälm stavra o skit där frakten blev nästan ingenting

Oakley Puffy Pant Byxor!
Finns det inget annat place jag kan hitta Oakley Puffy Pant 3.5 Anti-Freeze ?=)

//Aron Östman!=)

Oakley Puffy Pant Byxor!
men t-12 i sthlm finns dom inte på för den öppnade efter vintern och tog bara in sommar grejer... :(

Oakley Puffy Pant Byxor!
Jag var på t-12 för typ 2 veckor sen, då hadde dom bara sommarkläder! så att dom har dom nog inte kvar längre

Oakley Puffy Pant Byxor!
sorry om jag baxxar inlägget en stund men är det nån som vet om T-12 i sthlm har Gascan brillorna från Oakley? (helst de vita)

lg03474wht.jpg

Senast ändrad:
Oakley Puffy Pant Byxor!
T-12 är ett franchraichingföretag så om dom finns i gbg så kan T-12 skicka dom till butiken i sthlm.. om ni inte vill åka tvärs över landet..

Oakley Puffy Pant Byxor!
Vilken storlek tycker ni att jag ska köpa M eller L? Jag är 158cm..

/Aron=)

Oakley Puffy Pant Byxor!
BigAir sa:
crilleus sa:
sorry om jag baxxar inlägget en stund men är det nån som vet om T-12 i sthlm har Gascan brillorna från Oakley? (helst de vita)

http://www.finishline.com/store/images/products/lg03474wht.jpg
Jag har, ett par vita dessutom. OANVÄNDA i förpackning!
jag tror det! eftersom dom säljer många oakley saker och många glasögon! men om du går dit och kollar omch dom inte hard et s¨å kan du nog be dom beställa hem ett par till dig..!

Oakley Puffy Pant Byxor!
ja köpte puffy pant.. i vemdalen men betällde vi deras katalog :) oakley är fan dom skönaste kläderna ja har haft iaf :)

Oakley Puffy Pant Byxor!
du jibbare jens hur mkr fick du betala då ? tankte också fixa igenom en butik som får deras katalog.

Oakley Puffy Pant Byxor!
Men vilken storlek tror ni sitter bäst på mig?Medium eller Large jag är 158cm.. Jag vill köra baggy!
/Aron

Senast ändrad:
Oakley Puffy Pant Byxor!
dom kosta 6000 med jacka. men ja känner dom som jobbar där så ja fick dom för 5000 :) de är lätt värt pengarna

Oakley Puffy Pant Byxor!
men jens_jibbing du köpte väll inte puffy 3,5 ? du har väll typ röd camo har jag för mig ?
aron eller va du hette köp de största.

Senast ändrad:
Oakley Puffy Pant Byxor!
Nu har jag köpt ett par i stl.L =)
/Aron

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp