Oakley Stockholm Goggles

Oakley Stockholm Goggles
Sökte lite på NS och hittade då en bild:
mmcgaughey_badman_SH.jpg

Oakley Stockholm Goggles
Det är en helt ny tjej-goggle som kommer i höst. Utvecklad av Gretchen Bleiler och Grete Eliasen. Det är vad jag hört i alla fall. Håller med om att den inte ser så jävla kul ut...

Oakley Stockholm Goggles
Varför skulle det vara konstigt? Det finns ju mängder med produkter av olika slag som är uppkallade efter platser runt om i världen. Kolla bara namnen på suvar och jeepar i bilbranschen...

Oakley Stockholm Goggles
Herr Fredriksson: Finns även chansen att eZZe menar att Sthlm är en ful stad. Eller så är det bara jag som tycker sarkasm ligger i luften. God afton på er alla, mina glada kamrater.

Senast ändrad:
Oakley Stockholm Goggles
Haha, där fick ni era Stockholmare. Oakley´s fulaste goggle döpt efter er!
Och dessutom en tjejgoggle, det måste betyda att ni Sthlmare verkligen är fjollor ;)

Oakley Stockholm Goggles
BigAir sa:
Haha, där fick ni era Stockholmare. Oakley´s fulaste goggle döpt efter er!
Och dessutom en tjejgoggle, det måste betyda att ni Sthlmare verkligen är fjollor ;)
haha inte nog med att vi har typ samma namn! vi tycker lika om dom där jävla 08:orna!

Oakley Stockholm Goggles
Ja, dom är RIKTIGT fula men det är väll en tjej goggle? På oss grabbar skulle det se förjävligt ut men på en tjej tror jag att den skulle sitta ganska fint, det där med att den heter Stockholm förstår jag inte. Ungefär som att de skulle döpa wisdom ( När den kom ) till Oslo.

God kväll.. <-- Edit :)

Senast ändrad:
Oakley Stockholm Goggles
Petter_H sa:
Ja, dom är RIKTIGT fula men det är väll en tjej goggle? På oss grabbar skulle det se förjävligt ut men på en tjej tror jag att den skulle sitta ganska fint, det där med att den heter Stockholm förstår jag inte. Ungefär som att de skulle döpa wisdom ( När den kom ) till Oslo.

God kväll.. <-- Edit :)
håller helt med.. på en tjej skulle dem sitta fin fint!

Oakley Stockholm Goggles
ser ut som nå jävla dior-skit..

borde heta oakley östermalm-wannabee istället för oakley stockholm =) ???
för oss vanliga stockholmare äre ju inge fel på, .. ??? ;P

Tillbaka
Topp