Oakleys policy suger pung

• Trådstartare Trådstartare JSL
  • Start datum Start datum

JSL

Ny medlem
Fick höra av en polare som jobbar på länna sport att oakley inte rear ut sina crowbars pgr av nån jävla policy och för att dom vill spara pengar på de, lite sneakigt tycker jag att de är. vet inte om de va andra produkter av oakley men just crowbarsen iallfall, jäkla snålt tycker jag iallafall !

Jepperish sa:
Fick höra av en polare som jobbar på länna sport att oakley inte rear ut sina crowbars pgr av nån jävla policy och för att dom vill spara pengar på de, lite sneakigt tycker jag att de är. vet inte om de va andra produkter av oakley men just crowbarsen iallfall, jäkla snålt tycker jag iallafall !
Inte direkt hela sanningen... Inte superbra att sprida obekräftade rykten omkring sig.

visst, oakley kanske inte vill rea ut sina crowbar så ofta men återförsäljarna brukar ju rea ut dom, du måste väl inte köpa direkt från oakley? Köpte t.ex. mina på Intersport för 900 me fire lins sååå ;)

Alltså jag förstår inte grejen? : D
Är du sur för att Oakley inte rear ut just Crowbars? wtf xD
varför skulle det vara snålt för? :P haha det är ett företag ju, som finns till endast för att tjäna pengar. Dom anser väl antagligen att de fortfarande kan tjäna pengar på dem. Så sluta klaga för att dom inte gör som du vill :P

Jepperish sa:
HAHAHAHAHA,du låter lite motsägelsefull måste jag säga. Om det är någåt som är snålt och "sneakigt" så är det väl du, som inte vill betala fullpris?

Oakley är ett företag som drivs med vinstintresse och följer marknadsekonomin(tillgång och efterfrågan) dvs att om det finns folk som köper dem till fullpris i tillräcklig utsträckning så behöver de inte sänka priset.

Senast ändrad:
snortpowder sa:
Jepperish sa:
HAHAHAHAHA,du låter lite motsägelsefull måste jag säga. Om det är någåt som är snålt och "sneakigt" så är det väl du, som inte vill betala fullpris?

Oakley är ett företag som drivs med vinstintresse och följer marknadsekonomin(tillgång och efterfrågan) dvs att om det finns folk som köper dem till fullpris i tillräcklig utsträckning så behöver de inte sänka priset.
exakt min mening.

Jag kan lova att när din partner "suger pung" är det garanterat inte något negativt du tänker på i alla fall.
Trådskaparen måste alltså mena att deras policy är skön ;)

Tillbaka
Topp