obertauern

obertauern
det kan du nog glömma Mr.....förra året fanns det nada...Spana i närheten av vissa liftar där det finns några drop som är ok, annars får du förmodligen bygga själv..

hejdå
 
obertauern
tillbaka nu och park fanns, inte grym men helt okej faktiskt, lite raka rails lite regnbåge två hyfsade bigjumps, en kicker och en hyfsad corner.

peace out
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp