Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
vart hittar man ett hyfsat billigt sådant?KGlicious sa:Fisheye verkar onödigt, då det endast är roligt ett tag och sen tröttnar man, då kan du lika gärna köpa ett vidvinkel objektiv som är 10-20mm, ett sånt har jag och jag är väldigt nöjd, man kan få redigt häftiga skidbilder med det.
Jag har ett fast 50mm 1.4 till min d80. har man inte fullformat, vilket inte 450 eller d80 har, så blir det ganska "zoomat" blir tight att få med saker om man inte står på långt avstånd.MyL sa:Totemann: håller med dig om den allmänna uppfattning om dyrast är bäst. Föredrar nåt mittemellan, har just börjat, och lägger ut mer pengar om jag i framtiden skulle tjäna pengar på de..
Har blivit tipsad om ett fast 50/1,8 vad tror ni om det?
Även ett vidvinkelobjektiv, fast 28/2,8.
eller ska jag satsa på ett 55-200? det är antingen ellr..
Tack för alla tips!
Alltså de billigaste 10-20 som levirerar bra måste vara sigmas. Värkar vara en riktigt grym glugg av de jag hört och sett. Är själv väldigt sugen på ett ! De ligger på strax över 5000 nytt.simonthyrberg sa:vart hittar man ett hyfsat billigt sådant?KGlicious sa:Fisheye verkar onödigt, då det endast är roligt ett tag och sen tröttnar man, då kan du lika gärna köpa ett vidvinkel objektiv som är 10-20mm, ett sånt har jag och jag är väldigt nöjd, man kan få redigt häftiga skidbilder med det.