Obrien wasteland wakeboard

snownurden

Ny medlem
Jag har tänkt att köpa en wakeboard nu och såg att det var ganska många som köpt Obrien wasteland tänkte bara fråga va ni tycker om den och om den e värd att köpa.

Har själv inte testat wasteland, men kör på O'Brien Valhalla.
Den är riktigt grym!
Kan tänka mig att Wasteland är bra med.

Vill även passa på att rekommendera bindningen O'Brien Xenon som är det bästa jag nånsin åkt med.

Jag har kört på obrien wasteland nu i två säsonger kan man säga, jag är helt sjuk nöjd med den. Något att tilllägga är att jag har en 140 och inte den korta. Bindningen obrein ion är den skönaste jag har provat. Jag rekommenderar starkt brädan. något som kan vara är att om du vill göra sjukt höga hopp så kanske du ska kolla på en annan eftersom den är en bräda som i grunden är gjord för längre hopp. men jag kan göra båda spinns och volter med den.

lycka till

min kusin har wastland å jag har prov åkt den! den ahr en riktigt vass pop och sitter hela vägen in mot vågen landningarna är lite svåra om man ska landa fake eftersom man har som piggar på brädan som gör att den dyker om man inte har bra kontrol!! men se till att köpa stora bindningar eftersom de är ganska trånga.

Den wakeboarden jag skulle rekomendera är hyperlite STATE vilken tar wastlanden ganska hårt både i utsende och i åk "het" popen är lite sämre eftersom staten väger ganska mycket mera!

Båda brädorna går att köpa på httå://www.720sport.com

///victor

Wakeboard är skoj, men inte sååå skoj... Tyvär. Fungerar att leka några veckor per år när det är plattavtten dock...

Börja lek på riktigt ! Wakeboard är ingen frihet.

Har kört med wasteland 140 cm den här sommarn med den gröna ion bindningen. Brädan kan jag bara säga bra saker om, bra kantgrepp osv. Bindningen är tight o me bra snörning men de gör typ ont i fötterna om man kör länge. Köp den om du vill ha en mellandyr wakeboard.
enda dåliga är de 4 vassa kanterna i ändarna, de gör ofast märken när man har den i båten ;)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp