official soundtrack - free radicals

korkek

Medlem
har efter idogt letande inte hittat låtlistor till nån av dom fyra free radicals-filmerna. nån som har dom?

eller kanske nån som rentav vet var man kan ladda hem låtarna? (förutom kazaa, dc osv...)

låtarna står på filmerna iallafall fyran och dom går inte att ladda ner från nån officiell fr sida lr nåt bara o ladda hem kazaa

Låtarna står med i alla filmerna...
Du kan ju ladda ned dem en och en från audiogalaxy...
klart bäst tycker jag

delarenta: jag vet inte om du har dvd-versionen av fr4, men på min vhs står iaf enbart gruppnamnen, på fr3 inga alls och på fr2 ett urval av grupperna. inga låtnamn.

finns ju ett alternativ till, och det är ju att kika igenom filmerna och skriva upp låtnamnen (eller spola till slutet och kolla eftertexterna). men jag hade ju lixom hoppats att nån gjort det redan...

enda sättet är att skriva upp eftertexten och ladda hem, audiogalaxy har stängt så prva med kazaa, det är det lättaste alternativet..

Har soundtrack till dom flesta fr-filmerna.

Det är jobbigt men värt det..

Vitkor

"-idogt letat efter låtlistor" jo ja vet men att kolla eftertexten av en film kan väl inte vara värst jobigt? hursomhelst så ere väl bara o ladda ner skiten o bränna ut d på en skiva o skriva fr4 SOUNDTRACK. tar allt som allt en kvart med bredband o kazaa surf´s up!

HAr ni låten med mighty quark-smokescreen.......har letat som en galning efter den....

Tillbaka
Topp