Officiella Chip-musik tråden!

eHogstrom

Aktiv medlem
Stor risk att jag blir idiotförklarad nu men fuck that.. lyssnar egentligen inte på Slagsmålsklubben och fick för mig att lyssna på en skiva idag med dom.
Slog mig att jag hört "Slagsmålsklubben - Tjeckien, Slovakien & Tillbaks" någonstans förut då jag kände igen melodin..

Är låten en Cover lr har jag helt enkelt hört den nångonstans förut? :s

NUMERA OFFICIELLA CHIP-MUSIK TRÅDEN PÅ REQUEST!

Senast ändrad:
slagsmålsklubben har många vanliga melodier, väldigt enkla, 4-takt, sköna. så du har nog förväxlat en låt som låter ungefär likadant.

tycker den låter lite som en melodi från en undervattenssekvens i ett Bamse avsnitt faktiskt.

förvånad att inte samtilga i smk har blivit adlade och registrerade i svenska kungahuset än i övrigt. så jävla tuffa dom är!

edit: jag tycker härmed det här kan bli en officiell smk tråd!

Senast ändrad:
Jag håller med Marer! Döp om tråden till Officiella Smk Tråden!
Eller varför inte officiella tråden för chip-musik i allmänhet? så man kan diskutera andra band också?

KevinHolmbom sa:
haha högizz nu undrar jag på en skala 1-10 hur mycket du har att göra för tillfället ? ;)
Känner behovet av att jag måste veta vilken låt ;>

Hjalles sa:
Jag håller med Marer! Döp om tråden till Officiella Smk Tråden!
Eller varför inte officiella tråden för chip-musik i allmänhet? så man kan diskutera andra band också?
Haha Deal!

Senast ändrad:
CHIP ÄR DET BÄSTA SOM FINNS!!!!!!!!!! SERIÖÖÖÖÖÖÖST!!!!!!

liquid ham och puss är sjukt bra band för er som dunkat sönder "smart drag mr christer", "övningsköra" å alla andra kända me smk..

CHIPMUSIK ÄR RÖJ!!!!

tack för mig

Även om jag inte är ett fan av denna typen av musik så är de klart man gillar när vännerna i liquid ham spelar live.... alla band borde va som de är när de är live!

DaWie sa:
Även om jag inte är ett fan av denna typen av musik så är de klart man gillar när vännerna i liquid ham spelar live.... alla band borde va som de är när de är live!
jag såg dom live i helgen för katten:D sjukt bra!

och som nån sa, 50 hertz är goa också! fast dom är dumma i huvet me x) haha

mer chip åt folket! peace

Tillbaka
Topp