Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Officiella GO PRO-tråden
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gbgpuderludret" data-source="post: 1051679" data-attributes="member: 83154"><p>Jag är ute efter en stationär MAC. Har blivit rekommenderad det du skriver av andra också så jag funderar på en iMac 2,7ghz 8 eller 16 ram och 256 ssd eller FD. Är det Final Cut som gäller om man skall redigera på GoPro på Mac? Minns att jag körde något Microsoft program senast jag redigera. Finns det några andra alternativ?</p><p></p><p>Som sagt jag redigerar inte speciellt ofta så jag är tveksam till att lägga ut så mycket pengar. Fast samtidigt håller ju en MAC väldigt länge.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gbgpuderludret, post: 1051679, member: 83154"] Jag är ute efter en stationär MAC. Har blivit rekommenderad det du skriver av andra också så jag funderar på en iMac 2,7ghz 8 eller 16 ram och 256 ssd eller FD. Är det Final Cut som gäller om man skall redigera på GoPro på Mac? Minns att jag körde något Microsoft program senast jag redigera. Finns det några andra alternativ? Som sagt jag redigerar inte speciellt ofta så jag är tveksam till att lägga ut så mycket pengar. Fast samtidigt håller ju en MAC väldigt länge. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Officiella GO PRO-tråden
Tillbaka
Topp