Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Officiella GO PRO-tråden
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ake_Astrom" data-source="post: 1070781" data-attributes="member: 127291"><p>Hej!</p><p>Jag har en hero black och försöker få den att filma och ta bilder samtidigt.</p><p></p><p>Har konfigurerat som jag tror att det skall vara men den tar inga bilder när jag startar blir bara film, använder QuickCapture.</p><p></p><p>Finns det några ideer om vad som är fel?</p><p></p><p>Det visar sig att när jag stänger av kamerna så "tappar" den de inställningar jag gjort fast det syns inte i appen utan man måste titta på den "stora" displayen för att se det.</p><p></p><p>Har skickat frågan till supporten.</p><p>Är det någon som haft samma problem?</p><p></p><p>//Åke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ake_Astrom, post: 1070781, member: 127291"] Hej! Jag har en hero black och försöker få den att filma och ta bilder samtidigt. Har konfigurerat som jag tror att det skall vara men den tar inga bilder när jag startar blir bara film, använder QuickCapture. Finns det några ideer om vad som är fel? Det visar sig att när jag stänger av kamerna så "tappar" den de inställningar jag gjort fast det syns inte i appen utan man måste titta på den "stora" displayen för att se det. Har skickat frågan till supporten. Är det någon som haft samma problem? //Åke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Officiella GO PRO-tråden
Tillbaka
Topp