Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Officiella GO PRO-tråden
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OlaMelin" data-source="post: 780584" data-attributes="member: 32561"><p>Oj, detta togs emot fel. Anledningen till att jag valde att skapa en officiell Go Pro-tråd var för att det har dykt upp frågor i forumet och jag själv har fått ta emot väldigt mycket frågor om just Go Pro-kameran. Bland annat om format, komprimering och liknande.</p><p></p><p>Då kameran blivit omåttligt populär i skid- och snowboardkretsar tänkte jag att vi skulle samla informationen om kameran. Jag hoppas de som har erfarenhet av Go Pro-kameran kan komma med frågor, och svar också för den delen, och dela med sig av de kunskaper och erfarenheter alla Go Pro-användare har.</p><p></p><p></p><p>Jag har inte arbetat med Countour HD tillräckligt mycket för att bistå med liknande kunskap. Givetvis får någon med den kunskapen skapa en liknande tråd. Carled? PNyberg? Jarle? Lee-nus?</p><p></p><p></p><p>Klippen har jag nu postat i <a href="https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=55822" target="_blank">Pers tråd.</a></p><p></p><p>Det finns många specifika frågor för just Go Pro-kameran (bland annat komprimering och omkodning) och därför tyckte jag det var bättre att ha en separat tråd. Och om det finns en tråd för varje hjälmkamera så är det väl det bästa? (Jag jämförde det lite med om man söker information om en specifik skida, om vi utgår från att där skulle finnas 3-4 olika par skidor) </p><p></p><p>För att undvika missförstånd angående reklam så har länken tagits bort.</p><p></p><p>Hoppas det kan dyka upp lite frågor och tips här också!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OlaMelin, post: 780584, member: 32561"] Oj, detta togs emot fel. Anledningen till att jag valde att skapa en officiell Go Pro-tråd var för att det har dykt upp frågor i forumet och jag själv har fått ta emot väldigt mycket frågor om just Go Pro-kameran. Bland annat om format, komprimering och liknande. Då kameran blivit omåttligt populär i skid- och snowboardkretsar tänkte jag att vi skulle samla informationen om kameran. Jag hoppas de som har erfarenhet av Go Pro-kameran kan komma med frågor, och svar också för den delen, och dela med sig av de kunskaper och erfarenheter alla Go Pro-användare har. Jag har inte arbetat med Countour HD tillräckligt mycket för att bistå med liknande kunskap. Givetvis får någon med den kunskapen skapa en liknande tråd. Carled? PNyberg? Jarle? Lee-nus? Klippen har jag nu postat i [url=https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=55822]Pers tråd.[/url] Det finns många specifika frågor för just Go Pro-kameran (bland annat komprimering och omkodning) och därför tyckte jag det var bättre att ha en separat tråd. Och om det finns en tråd för varje hjälmkamera så är det väl det bästa? (Jag jämförde det lite med om man söker information om en specifik skida, om vi utgår från att där skulle finnas 3-4 olika par skidor) För att undvika missförstånd angående reklam så har länken tagits bort. Hoppas det kan dyka upp lite frågor och tips här också! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Officiella GO PRO-tråden
Tillbaka
Topp