Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Officiella GO PRO-tråden
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BataZion" data-source="post: 794061" data-attributes="member: 98886"><p>Jag tycker det är en as bra tråd. </p><p>Perfekt for folk som har dom och behöver hjälp med dom osv.</p><p>Jag har själv en GoPro HD Hero och jag redigerar mina filmer i Sony Vegas pro 10 Platinum.</p><p>Spelar in på inställning nr 5 som är 1920x1080 30 fps, men jag har haft lite strul när jag har redigerat dom. </p><p>Mest för att jag har kollat på youtube klipp som förklarar på äldre program och av den anledningen så har jag tryckt in fel inställningar när jag har renderat dom.</p><p>Men jag börjar komma igång nu och den filmen som jag håller på och laddar upp nu tror jag att jag lyckats med att få fram bästa kvalite på den filmen men jag är inte säker får se hur filmer längre fram kommer bli. Den som jag lägger upp nu är den tredje i serien med GoPro kameran.</p><p>Mitt tipps till folk innan dom skaffar den är att tänka på om dom ska ha den i "vattentätt läge" kan man glömma bort allt som innebär bra ljud inspelning. Man kan byta baksidan på "huset" så hörs det definitivt mycket bättre men då är den inte vattentät längre så det har ju sina nackdelar i vissa sporter.</p><p>Men annars är jag mycket nöjd med den nästan bara ens egna begränsningar på hur bra/dåligt det kan bli.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BataZion, post: 794061, member: 98886"] Jag tycker det är en as bra tråd. Perfekt for folk som har dom och behöver hjälp med dom osv. Jag har själv en GoPro HD Hero och jag redigerar mina filmer i Sony Vegas pro 10 Platinum. Spelar in på inställning nr 5 som är 1920x1080 30 fps, men jag har haft lite strul när jag har redigerat dom. Mest för att jag har kollat på youtube klipp som förklarar på äldre program och av den anledningen så har jag tryckt in fel inställningar när jag har renderat dom. Men jag börjar komma igång nu och den filmen som jag håller på och laddar upp nu tror jag att jag lyckats med att få fram bästa kvalite på den filmen men jag är inte säker får se hur filmer längre fram kommer bli. Den som jag lägger upp nu är den tredje i serien med GoPro kameran. Mitt tipps till folk innan dom skaffar den är att tänka på om dom ska ha den i "vattentätt läge" kan man glömma bort allt som innebär bra ljud inspelning. Man kan byta baksidan på "huset" så hörs det definitivt mycket bättre men då är den inte vattentät längre så det har ju sina nackdelar i vissa sporter. Men annars är jag mycket nöjd med den nästan bara ens egna begränsningar på hur bra/dåligt det kan bli. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Officiella GO PRO-tråden
Tillbaka
Topp