Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Officiella GO PRO-tråden
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Linkan90" data-source="post: 813026" data-attributes="member: 81879"><p>Blir för övrigt tokig på redigeringen... Jag filmade idag ett cross heat i 720p @ 60 fps... klippet är cirka 25 minuter långt. De tar ju hela natten att konvertera... sen blir de endå inte bra när man redigerar. Jag har endå en skaplig dator.. ingen som har ett snabbare & bättre konverterings program eller tips på hur man ska lösa detta? snart åker ett stycke go pro i väggen :P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Linkan90, post: 813026, member: 81879"] Blir för övrigt tokig på redigeringen... Jag filmade idag ett cross heat i 720p @ 60 fps... klippet är cirka 25 minuter långt. De tar ju hela natten att konvertera... sen blir de endå inte bra när man redigerar. Jag har endå en skaplig dator.. ingen som har ett snabbare & bättre konverterings program eller tips på hur man ska lösa detta? snart åker ett stycke go pro i väggen :P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Officiella GO PRO-tråden
Tillbaka
Topp