Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Officiella GO PRO-tråden
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BataZion" data-source="post: 814424" data-attributes="member: 98886"><p>Nu när jag kollar på mina klipp ett efter ett ser jag att det här sträcket finns med i varje klipp som jag har filmat med go pro kameran.</p><p>Uppdateringen ska jag ha gjort men jag har aldrig testat att filma upp och ner. Måste jag deleta uppdateringen på kameran om jag ska instalera om det lr kan man bara uppdatera den lika dant igen över den?</p><p></p><p>Jag kom fram till att det där va en idiotisk fråga men jag lät den stå kvar för andras nöje haha. Jag deletade allt på minnes kortet och la dit filen igen. Nu har jag installerat den som på filmen och den här gången hade jag inget kvar på minnes kortet när jag la dit filen. Kanske va det som skummade förra gången. Vi får se hur det blir. Tack .</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BataZion, post: 814424, member: 98886"] Nu när jag kollar på mina klipp ett efter ett ser jag att det här sträcket finns med i varje klipp som jag har filmat med go pro kameran. Uppdateringen ska jag ha gjort men jag har aldrig testat att filma upp och ner. Måste jag deleta uppdateringen på kameran om jag ska instalera om det lr kan man bara uppdatera den lika dant igen över den? Jag kom fram till att det där va en idiotisk fråga men jag lät den stå kvar för andras nöje haha. Jag deletade allt på minnes kortet och la dit filen igen. Nu har jag installerat den som på filmen och den här gången hade jag inget kvar på minnes kortet när jag la dit filen. Kanske va det som skummade förra gången. Vi får se hur det blir. Tack . [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Officiella GO PRO-tråden
Tillbaka
Topp