Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Officiella GO PRO-tråden
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="skanken" data-source="post: 841299" data-attributes="member: 115724"><p>Finns det möjlighet att "cropa" beskära video formatet? Jag fattar ingenting av video redigering, tex 840x840 till 840x640 eller så, utan att förvränga bilden allså. </p><p></p><p>Min laptop lär väll ge upp om jag ska redigera video på den? 2,4ghz 4gb ram, win vista, de kanske bara kan använda 2gb eller hur ligger det till? Nått sorts Geforce i den.. </p><p></p><p>Eller är det bara att det tar 14dar å convertera sen är det inte så tungt för datorn att redigera sen eller hur ligger det till? Beror kanske på till vilket format och upp lösning man konverterar till? </p><p></p><p>Jag vill ha lite sköna film klipp å kolla på, på datorn, det behöver inte va så bra upplösning bara det skarpt så att säga.. </p><p></p><p>Vore skysst med lite svar/tips/hjälp! Jag är som sagt helt efter när det gäller Video.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="skanken, post: 841299, member: 115724"] Finns det möjlighet att "cropa" beskära video formatet? Jag fattar ingenting av video redigering, tex 840x840 till 840x640 eller så, utan att förvränga bilden allså. Min laptop lär väll ge upp om jag ska redigera video på den? 2,4ghz 4gb ram, win vista, de kanske bara kan använda 2gb eller hur ligger det till? Nått sorts Geforce i den.. Eller är det bara att det tar 14dar å convertera sen är det inte så tungt för datorn att redigera sen eller hur ligger det till? Beror kanske på till vilket format och upp lösning man konverterar till? Jag vill ha lite sköna film klipp å kolla på, på datorn, det behöver inte va så bra upplösning bara det skarpt så att säga.. Vore skysst med lite svar/tips/hjälp! Jag är som sagt helt efter när det gäller Video. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Officiella GO PRO-tråden
Tillbaka
Topp