Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Officiella GO PRO-tråden
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="linder" data-source="post: 862054" data-attributes="member: 58560"><p>När jag räknar med frakt, tull moms från ebay hamnar jag på ~2500kr för motorsport kittet, borde lätt att få en 960 för 2000kr och eftersom han skrev "hörde att en kille betalade 2000 för tull/frakt" så kan det lika gärna varit en gopro hero utan tillbehör...</p><p></p><p>förövrigt är hans mening så fuckad så man kan ju anta det va 2000kr för tull och frakt vilket utelämnar moms och vara...</p><p></p><p>Och du skrev att det inte va något lotteri och sen i nästa om man hade tur?</p><p>då är det ju ett lotteri... Eller vinner du alltid på triss?</p><p></p><p>edit: Sen varför du ens skriver "Men din idiot" kan du ju faktiskt förklara lite bättre...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="linder, post: 862054, member: 58560"] När jag räknar med frakt, tull moms från ebay hamnar jag på ~2500kr för motorsport kittet, borde lätt att få en 960 för 2000kr och eftersom han skrev "hörde att en kille betalade 2000 för tull/frakt" så kan det lika gärna varit en gopro hero utan tillbehör... förövrigt är hans mening så fuckad så man kan ju anta det va 2000kr för tull och frakt vilket utelämnar moms och vara... Och du skrev att det inte va något lotteri och sen i nästa om man hade tur? då är det ju ett lotteri... Eller vinner du alltid på triss? edit: Sen varför du ens skriver "Men din idiot" kan du ju faktiskt förklara lite bättre... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Officiella GO PRO-tråden
Tillbaka
Topp