Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Officiella GO PRO-tråden
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JtoB" data-source="post: 931298" data-attributes="member: 63759"><p>Fick en lcd skärm till min go pro i julklapp. Sjukt stooked men det har uppstått en liten situation. Jag fattar verkligen noll av hur jag ska installera den?? Har suttit i säkert 3 timmar men har inte förstått ett jota.</p><p>Det är hd hero 1080 så den ska ju heltklart kunna klara av skärmen. Jag tankar ner en fireware på gopros hemsida. </p><p>Lägger den brevid misc och Dcim mapparna. (Kan tillägga att jag bara har kamerans kortläsare i datorn,alltså ej usb)</p><p>Efter att jag lagt in uppdateringen tar jag ut koret och sätter in det i kameran. Fäster på lcd skärmen men inget händer.</p><p>När jag kollar på inställningarna hittar jag heller inte lco/lcf symbolerna som man ska ha för att det ska fungera.</p><p></p><p>Kan också tillägga att den fil som jag tankar ner från gopro går att öppna med vlc vilket känns helt fel?</p><p></p><p>Så är det någon som känner sig kababel till att hjälpa en freeridare i nöd så skulle jag bli otroligt glad!</p><p></p><p>Tack på förhand!</p><p></p><p>/jb</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JtoB, post: 931298, member: 63759"] Fick en lcd skärm till min go pro i julklapp. Sjukt stooked men det har uppstått en liten situation. Jag fattar verkligen noll av hur jag ska installera den?? Har suttit i säkert 3 timmar men har inte förstått ett jota. Det är hd hero 1080 så den ska ju heltklart kunna klara av skärmen. Jag tankar ner en fireware på gopros hemsida. Lägger den brevid misc och Dcim mapparna. (Kan tillägga att jag bara har kamerans kortläsare i datorn,alltså ej usb) Efter att jag lagt in uppdateringen tar jag ut koret och sätter in det i kameran. Fäster på lcd skärmen men inget händer. När jag kollar på inställningarna hittar jag heller inte lco/lcf symbolerna som man ska ha för att det ska fungera. Kan också tillägga att den fil som jag tankar ner från gopro går att öppna med vlc vilket känns helt fel? Så är det någon som känner sig kababel till att hjälpa en freeridare i nöd så skulle jag bli otroligt glad! Tack på förhand! /jb [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Officiella GO PRO-tråden
Tillbaka
Topp