Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Officiella GO PRO-tråden
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RandoScando" data-source="post: 984997" data-attributes="member: 80520"><p>Nu har även jag en gopro (hd hero 2). När jag fick den testkörde jag den lite upp och ner och donade, allt fungerade utmärkt. Sedan märkte jag att den inte hade senaste firmwaren, så jag uppdaterade.</p><p></p><p>Efter att jag uppdaterat till senaste firmwaren så har den börjat frysa ibland när jag startar upp den! Den startar upp som vanligt, men sen när jag antingen ska börja filma/bläddra i menyerna händer ingenting. Enda sättet att komma från det är att rycka ur batteriet och starta om hela grejen... Senast när jag startade den sa den dessutom att den inte hittade minneskortet (som är ett sandisk class 10, 16 gb, så det borde verkligen inte vara något knas)!</p><p></p><p>Är det någon som har några pekare på vad det kan bero på? Jag har funderat på om det kan bero på att jag har kört den med väldigt låg batterinivå (inte laddat den sen jag fick den, mer än när jag har fört över filer till datorn, så den har i princip kört på fabriksladdning), någon som har liknande erfarenheter?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RandoScando, post: 984997, member: 80520"] Nu har även jag en gopro (hd hero 2). När jag fick den testkörde jag den lite upp och ner och donade, allt fungerade utmärkt. Sedan märkte jag att den inte hade senaste firmwaren, så jag uppdaterade. Efter att jag uppdaterat till senaste firmwaren så har den börjat frysa ibland när jag startar upp den! Den startar upp som vanligt, men sen när jag antingen ska börja filma/bläddra i menyerna händer ingenting. Enda sättet att komma från det är att rycka ur batteriet och starta om hela grejen... Senast när jag startade den sa den dessutom att den inte hittade minneskortet (som är ett sandisk class 10, 16 gb, så det borde verkligen inte vara något knas)! Är det någon som har några pekare på vad det kan bero på? Jag har funderat på om det kan bero på att jag har kört den med väldigt låg batterinivå (inte laddat den sen jag fick den, mer än när jag har fört över filer till datorn, så den har i princip kört på fabriksladdning), någon som har liknande erfarenheter? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Officiella GO PRO-tråden
Tillbaka
Topp