Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Officiella GO PRO-tråden
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sinclairwilde" data-source="post: 991132" data-attributes="member: 119288"><p>[USER=54545]@lillishard[/USER]</p><p>Jag tror inte att problemet ligger hos kortet eller kamera, det ligger nog snarere hos din dator. Jag vet inte vad du har spelat in med för inställningar men om vi utgår från 30 bilder per sekund 1080 så redan där behöver du en dator med gott med kräm i. Har du dessutom spelat in med Protune påslaget så behöver du ännu mer kräm. </p><p></p><p>Jag tycker du ska prova att konvertera dina hackiga videofiler i CineForm Studio och sen efter konverteringe och export se om de hackar. Min MacBook Pro är från 2010 och pallar inte av att spela upp 1080/25fps direkt från GoPron utan att först konvertera.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sinclairwilde, post: 991132, member: 119288"] [USER=54545]@lillishard[/USER] Jag tror inte att problemet ligger hos kortet eller kamera, det ligger nog snarere hos din dator. Jag vet inte vad du har spelat in med för inställningar men om vi utgår från 30 bilder per sekund 1080 så redan där behöver du en dator med gott med kräm i. Har du dessutom spelat in med Protune påslaget så behöver du ännu mer kräm. Jag tycker du ska prova att konvertera dina hackiga videofiler i CineForm Studio och sen efter konverteringe och export se om de hackar. Min MacBook Pro är från 2010 och pallar inte av att spela upp 1080/25fps direkt från GoPron utan att först konvertera. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Officiella GO PRO-tråden
Tillbaka
Topp