Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Officiella GO PRO-tråden
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OVesterlund" data-source="post: 991600" data-attributes="member: 116768"><p>Efter en dag i backen då jag har filmat 720p 60fps så kunde jag inte ladda över alla klippen till datorn. När jag testade spela upp dem direkt från minneskortet gick det bra fram tills omkring en minut in i vissa av videoklippen. Då laggade det bara fast, även om man såg att hela videoklippet inte hade spelats upp. Och man kunde alltså inte ladda över dem till datorn! </p><p></p><p>Kan det ha att göra med att jag har ett klass 6 kort med upp till 30MB/s? Problemet uppstod med ungefär hälften av klippen. Har för övrigt också testat filma i 4k och 2.7k tidigare, dock bara några sekunders klipp, och det funkade bra.</p><p></p><p>EDIT: Testade nu att filma 4kcin med ett klass 2 minneskort i lite mer än tre minuter. Gick hur bra som helst! Fattar verkligen inte varför problemet jag fick idag uppstår...</p><p></p><p>EDIT: Skaffade klass 10 kort. Funkar hur bra som helst.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OVesterlund, post: 991600, member: 116768"] Efter en dag i backen då jag har filmat 720p 60fps så kunde jag inte ladda över alla klippen till datorn. När jag testade spela upp dem direkt från minneskortet gick det bra fram tills omkring en minut in i vissa av videoklippen. Då laggade det bara fast, även om man såg att hela videoklippet inte hade spelats upp. Och man kunde alltså inte ladda över dem till datorn! Kan det ha att göra med att jag har ett klass 6 kort med upp till 30MB/s? Problemet uppstod med ungefär hälften av klippen. Har för övrigt också testat filma i 4k och 2.7k tidigare, dock bara några sekunders klipp, och det funkade bra. EDIT: Testade nu att filma 4kcin med ett klass 2 minneskort i lite mer än tre minuter. Gick hur bra som helst! Fattar verkligen inte varför problemet jag fick idag uppstår... EDIT: Skaffade klass 10 kort. Funkar hur bra som helst. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Officiella GO PRO-tråden
Tillbaka
Topp