M_andersson
Ny medlem
Officiella God Jul och Gott Nytt År tråden!
God Jul !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
haha verkligen inte lika kul, men ändå:D o man lyckas alltid äta för mycket jul mat XDpark_pojken sa:håller me jeppe, julen sugeer nue:/.. va mkt mkt roligare då man va liten juee:P
Jag tror bara ni saknar Arne WeisesannaL sa:haha verkligen inte lika kul, men ändå:D o man lyckas alltid äta för mycket jul mat XDpark_pojken sa:håller me jeppe, julen sugeer nue:/.. va mkt mkt roligare då man va liten juee:P
Julen va såå mycket bättre när Arne var med i rutan. Nu hoppar dom ju med alla möjliga nissar som ska tända ljuset. fast när Karl Bertil kom, då vart de bra igen :DSetermannen sa:Jag tror bara ni saknar Arne WeisesannaL sa:haha verkligen inte lika kul, men ändå:D o man lyckas alltid äta för mycket jul mat XDpark_pojken sa:håller me jeppe, julen sugeer nue:/.. va mkt mkt roligare då man va liten juee:P![]()
Gott nytt år!
GOD JUL!!!............i söder e det ingen snö bara regn...fan va trött jag blir på det här jävla vädretshorkey sa:god juL :D
har alla snö till jul eller? jag vet att jag har:D