odlander Aktiv medlem 2007-12-23 Officiella Nyårslöfte-tråden #1 Vad har ni för nyårslöfte i år? (INTE "jag ska sätta det och det tricket", för det kommer bara urarta)
Vad har ni för nyårslöfte i år? (INTE "jag ska sätta det och det tricket", för det kommer bara urarta)
D Deleted member 65291 Guest 2007-12-23 Officiella Nyårslöfte-tråden #2 jag har som nyårslöfte att om jag inte blir tillsammans med en viss tjej ska jag knulla minst 25 tjejer under 2008.. sen ska jag inte börja bita på naglarna igen !!
jag har som nyårslöfte att om jag inte blir tillsammans med en viss tjej ska jag knulla minst 25 tjejer under 2008.. sen ska jag inte börja bita på naglarna igen !!
odlander Aktiv medlem 2007-12-23 Officiella Nyårslöfte-tråden #3 Ett av mina nyårslöften är att sluta h8a på freeride.
gurring Medlem 2007-12-23 Officiella Nyårslöfte-tråden #4 Meningen med nyårslöfte är väl at tingen annan ska veta vad det är?
bajskorvenflerkzfejja Medlem 2007-12-23 Officiella Nyårslöfte-tråden #5 Jag ska åka mer skidor och plugga mindre!!!!!!!!!!
M MattiasJohansson Guest 2007-12-23 Officiella Nyårslöfte-tråden #8 ha roliiiiiigt o åka massa skidor o lära mej saker
Railson Medlem 2007-12-23 Officiella Nyårslöfte-tråden #9 låter nice Mitt är iaf samma som alwayscrash =)
thom8 Medlem 2007-12-23 Officiella Nyårslöfte-tråden #10 You-Know-Who sa: Vad har ni för nyårslöfte i år? (INTE "jag ska sätta det och det tricket", för det kommer bara urarta) Klicka för att se resterande... rasmusericson sa: sätta 900 tail Klicka för att se resterande...
You-Know-Who sa: Vad har ni för nyårslöfte i år? (INTE "jag ska sätta det och det tricket", för det kommer bara urarta) Klicka för att se resterande... rasmusericson sa: sätta 900 tail Klicka för att se resterande...