Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Officiella redigerings tråden
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lekrot" data-source="post: 332846"><p>Just nu tycker jag att det poppar upp ett nytt forum varje minut, där det är frågor om hur man kan få hjälp i vissa redigerings program.</p><p></p><p>Men nu tycker jag att vi samlar alla dessa frågor angående redigering i en och samma tråd så vi slipper en he*vetiskt massa forum trådar.</p><p></p><p>Sen är det säkert också lättare att söka upp nåt som man vill ha hjälp om som någon annan redan har frågat och fått svar på.</p><p></p><p>Så nu om ni har problem med något redigerings världen ställ eran fråga här så kanske en vänlig person svarar på den.</p><p></p><p></p><p>Mvh Soederpundare</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lekrot, post: 332846"] Just nu tycker jag att det poppar upp ett nytt forum varje minut, där det är frågor om hur man kan få hjälp i vissa redigerings program. Men nu tycker jag att vi samlar alla dessa frågor angående redigering i en och samma tråd så vi slipper en he*vetiskt massa forum trådar. Sen är det säkert också lättare att söka upp nåt som man vill ha hjälp om som någon annan redan har frågat och fått svar på. Så nu om ni har problem med något redigerings världen ställ eran fråga här så kanske en vänlig person svarar på den. Mvh Soederpundare [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Officiella redigerings tråden
Tillbaka
Topp