Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Officiella redigerings tråden
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="streetknowledge" data-source="post: 460030" data-attributes="member: 85830"><p>En fråga, jag har en Panasonic nv gs 320, & när man laggt in filmen & redigerat klart & allt så blir filmen skiiiiiitstor, 5 minuters film blir över 1 gb(!!)</p><p>Jag har sett andra filmer som är skitbra kvalle men ändå inte är större än 60 mb kanske, 3-4 minuters film. Hur renderar ni era filmer, blir era också så stora eller ? </p><p>Ock är det nån som har en likadan kamera som jag som kan få "små" filmer men endå bra kvalle. </p><p>haha jag vill ju såklart att kvaliten fortfarande ska vara bra fast filmerna är mindre ! ;p</p><p></p><p>tacktack i förhand</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="streetknowledge, post: 460030, member: 85830"] En fråga, jag har en Panasonic nv gs 320, & när man laggt in filmen & redigerat klart & allt så blir filmen skiiiiiitstor, 5 minuters film blir över 1 gb(!!) Jag har sett andra filmer som är skitbra kvalle men ändå inte är större än 60 mb kanske, 3-4 minuters film. Hur renderar ni era filmer, blir era också så stora eller ? Ock är det nån som har en likadan kamera som jag som kan få "små" filmer men endå bra kvalle. haha jag vill ju såklart att kvaliten fortfarande ska vara bra fast filmerna är mindre ! ;p tacktack i förhand [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Officiella redigerings tråden
Tillbaka
Topp