Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Offpist, ändrar ni DIN? Hur mycket?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gone skiing" data-source="post: 1309909" data-attributes="member: 179533"><p>Du vill alltså att någon annan som inte har sett dig/din son åka skidor ska ge dig ett DIN värde som är perfekt för dig/din son? Låter märkligt.</p><p>Börja lågt och skruva upp i små steg om du har återkommande problem med tjuvutlösningar?</p><p>Du får räkna med att ibland leta efter skidor innan du hittat rätt, är detta verkligen ett problem?</p><p>Eller så kan du ju chansa och skruva upp DIN högt från början med risk för att bryta ben/sabba knän, det är upp till dig.</p><p></p><p>Har jag återkommande problem med att bindningen löser ut fram så justerar jag där. Är det bak som är problemet så skruvar jag bak.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gone skiing, post: 1309909, member: 179533"] Du vill alltså att någon annan som inte har sett dig/din son åka skidor ska ge dig ett DIN värde som är perfekt för dig/din son? Låter märkligt. Börja lågt och skruva upp i små steg om du har återkommande problem med tjuvutlösningar? Du får räkna med att ibland leta efter skidor innan du hittat rätt, är detta verkligen ett problem? Eller så kan du ju chansa och skruva upp DIN högt från början med risk för att bryta ben/sabba knän, det är upp till dig. Har jag återkommande problem med att bindningen löser ut fram så justerar jag där. Är det bak som är problemet så skruvar jag bak. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Offpist, ändrar ni DIN? Hur mycket?
Tillbaka
Topp