Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Toppturer
offpist i Serre
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SWE1" data-source="post: 40904" data-attributes="member: 32985"><p>ska till seere en ynka vecka (v11)</p><p>är det någon som kan rekommendera några bra offpist ställen</p><p>jag har varit i serre några enstaka dagar förut när det har varit dåligt väder i La Grave. </p><p>Jag har åkt en tur som heter Cucomelle och den är ju bra.</p><p>MEN jag skulle bli glad om någon kunde rekommendera något mer....kanske någon bra skogs åkning?</p><p>tacksam för svar </p><p>F</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SWE1, post: 40904, member: 32985"] ska till seere en ynka vecka (v11) är det någon som kan rekommendera några bra offpist ställen jag har varit i serre några enstaka dagar förut när det har varit dåligt väder i La Grave. Jag har åkt en tur som heter Cucomelle och den är ju bra. MEN jag skulle bli glad om någon kunde rekommendera något mer....kanske någon bra skogs åkning? tacksam för svar F [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Toppturer
offpist i Serre
Tillbaka
Topp