Offpist instruktör Åre 10/11 sökes

Gazza1

Aktiv medlem
Hallo

Jag ska vara i Åre från 7:e till 14:e februari -11. Jag kommer vara själv första fyra dagarna och söker därför någon att åka lite puder med om vädergudarna vill det. Jag är kille och är 29 år. Jag är en hyfsat duktig åkare men inte alls så mycket Offpist erfarenhet. Av den anledningen behöver jag någon att åka med som kan funka både som skibudy men även som instruktör.

Jag är självklart villig att betala för detta. Ända kravet jag har är att det är en duktig åkare som anmäler sig. 16 åriga BC jibbers är inte alls intressanta. Inget mot er men bygga hopp och flyga är inte intressant helt enkelt. Tjej eller kille spelar ingen roll bara det är någon som är genuint skidintresserad som kan berget. Själv har jag tillbringat cirka 5 veckor i Åre under förra säsongen så jag är inte helt tappad.

Så om någon känner sig intresserad eller har en kompis som vill får de gärna ringa mig på 0768-544 666.

Jag skulle kunna vara din pow guide.
Instruktör tror jag att jag inte kan göra nånting åt.
Men ett par hemliga över nice puderställen det har jag på lager.

Finns några riktigt tajta instruktörer i skidskolan,
Ring bokningen och berätta vad du vill ha ut av din åkning, dom har ganska bra koll på oss och våran åkning.

Hej !

Vi är två noviser på Åre som letar offpistguide samma datum. Fick du tag i någon ??

Intresserad av att dela kostnader för guide med oss ngn dag ?

Annars såg jag att Skistar har guidning på baksidan en förmiddag till priset av 400 kr. Kan vara ett alternativ eller att man letar reda på någon guru här som är sugen på lite deg och en sjuk fest på kvällen. Vi är ett gäng på 14 pers men det är bara två som är intresserade av offpiståka. Däremot är vi sjukt bra på fest!

Mvh Nils & Håkan

Hallo grabbar

Jag har inte fått tag i någon guide eftersom jag har varit i australien i fem veckor precis. Jag vet inte hur bra offpist det kommer vara i Åre dessa datum eftersom det tydligen har regnat och haft sig den senaste veckan. Jag kanske är fel informerad men om det stämmer med regn vet jag inte om jag kommer investera några pengar i offpist åk.

Vi kan väl ändå hålla kontakten och se hur det visar sig vara då vi är där. Jag hittar lite i offpisten i Åre men inte så väldans bra.

Snödjup

Tillbaka
Topp