lillJon Ny medlem 2008-12-16 Offpist norra italien #3 Det är Dolomiterna va? Vi är i Engelberg så norr om Milano skulle va fint.
Bult Ny medlem 2008-12-16 Offpist norra italien #5 Alagna, Gressoney, Champoluc - alla i samma system! Det är inte Dolomiterna.
FF Aktiv medlem 2008-12-16 Offpist norra italien #6 courmayer med tillhörande helbronner, där framförallt helbronner är en extraordinär upplevelse (hyr en bergsguide!).
courmayer med tillhörande helbronner, där framförallt helbronner är en extraordinär upplevelse (hyr en bergsguide!).
Petteurr Ny medlem 2008-12-16 Offpist norra italien #7 Har fått powder-alerts ifrån snow-forecast.com angående Champoluc konstant nästan varje vecka till min mail, helt okej där skulle jag tro. Senast ändrad: 2008-12-16
Har fått powder-alerts ifrån snow-forecast.com angående Champoluc konstant nästan varje vecka till min mail, helt okej där skulle jag tro.
B balanselius Guest 2008-12-17 Offpist norra italien #8 Alagna har fått galet mkt snö, så mkt att det är stängt, lär bli sjyst när de öppnar igen