Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Offpist skidor som det går att gå med.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RandoScando" data-source="post: 1029098" data-attributes="member: 80520"><p>Då får du träna teknik, jag har lappkastat med 118 mm midja och 192 cm långa skidor utan att göra bort mig fullkomligt (är själv 181 cm lång), de var dock ganska traditionellt monterade på TC-10. Om jag gör ett vilt antagande att det du har problem med framförallt är att få runt första skidan (eftersom det brukar vara det jag ser folk stöka mest med) så kan jag varmt rekommendera den här tekniken: [MEDIA=youtube]IjkCTQLicHo[/MEDIA] . Det är betydligt mycket smidigare än att "kliva över" med första skidan (vilket illustreras bra av den här mannen: [MEDIA=youtube]ZfftXiQz0PU).[/MEDIA]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RandoScando, post: 1029098, member: 80520"] Då får du träna teknik, jag har lappkastat med 118 mm midja och 192 cm långa skidor utan att göra bort mig fullkomligt (är själv 181 cm lång), de var dock ganska traditionellt monterade på TC-10. Om jag gör ett vilt antagande att det du har problem med framförallt är att få runt första skidan (eftersom det brukar vara det jag ser folk stöka mest med) så kan jag varmt rekommendera den här tekniken: [MEDIA=youtube]IjkCTQLicHo[/MEDIA] . Det är betydligt mycket smidigare än att "kliva över" med första skidan (vilket illustreras bra av den här mannen: [MEDIA=youtube]ZfftXiQz0PU).[/MEDIA] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Offpist skidor som det går att gå med.
Tillbaka
Topp