Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Offpist skidor som det går att gå med.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kappakomplett" data-source="post: 1029157" data-attributes="member: 118552"><p>Ja, jag är ju äldre än min vilopuls, så det är förstås bristande smidighet om inte skare. Problemet är att när det är brant, man kanske har skarjärn, och lite ryggsäck (även om kanske inte alla de nödvändiga trangoköken etc finns med) och när jag ska luta mig in mot berget, vrida runt skidan och få något slag grepp högre upp och sedan trycka ifrån med dalskidan, då har det hänt att det svajar till på ett oroväckande sätt! Hade jag haft långa och breda skidor så tror jag säkert att jag hamnat i överhalning nedåt. Men don efter person förstås!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kappakomplett, post: 1029157, member: 118552"] Ja, jag är ju äldre än min vilopuls, så det är förstås bristande smidighet om inte skare. Problemet är att när det är brant, man kanske har skarjärn, och lite ryggsäck (även om kanske inte alla de nödvändiga trangoköken etc finns med) och när jag ska luta mig in mot berget, vrida runt skidan och få något slag grepp högre upp och sedan trycka ifrån med dalskidan, då har det hänt att det svajar till på ett oroväckande sätt! Hade jag haft långa och breda skidor så tror jag säkert att jag hamnat i överhalning nedåt. Men don efter person förstås! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Offpist skidor som det går att gå med.
Tillbaka
Topp